Glavna naloga uspešnih tekstopiscev je predstaviti storitve oz. izdelke kratko, a učinkovito. Dobra vaja je, da poskusite stvar, o kateri pišete, v celoti predstaviti v 30 sekundah. Nemogoče?
Sploh ne, kajti v 30 sekundah boste prisiljeni izpostaviti stvari, ki so ključne, prav tako pa se vam bodo verjetno utrnile tudi kakšne druge izvirne ideje oz. rešitve, ki jih boste s pridom uporabili v daljšem besedilu.
30 sekundne predstavitve so učinkovite zaradi zgoščenosti in so v nasprotju z dolgovezenjem inovativen pristop, s katerim boste že na prvo žogo pritegnili marsikoga.
Zelo zanimivo, tole s 30-imi sekundami. Res je, da dandanes nimamo časa dolgoveziti. Primer so twitter, google news, ipd, kjer potrebuješ informacijo ali podatek hitro.
OdgovoriIzbrišiRes je, zaradi pomankanja časa vsi online mediji težijo k čim večji zgoščenosti. Ravno zato je tovrsten pristop uporabno upoštevati tudi pri pisanju prodajnih oz. predstavitvenih besedil, saj jih s tem moderniziramo in približamo uporabniku.
OdgovoriIzbrišiTole se mi zdi odlicna ideja, tudi stavki ali posamezne besede so v videu v tistih dveh sekundah bolj izpostavljene, kot ce bi bile ena za drugo napisane na strani. Sporocilo videa res bolj ostane v spominu.
OdgovoriIzbrišiRaziskave so pokazale, da si 80% več stvari zapomnemo, če jih hkrati poslušamo in gledamo.
OdgovoriIzbriši