Copywriting oz. tekstopisje je veščina, s pomočjo katere lahko uspešno predstavite svoje storitve, povečate prodajo izdelkov, ustvarite prodorne in prepoznavne tekste ter moč besed v vseh pogledih obrnete sebi v prid.
Strani
▼
torek, 2. marec 2010
Kamor ne uspejo priti niti najboljše tehnike,
prodrejo dobre zgodbe
Se vam zdi pripovedovanje zgodb preveč otroško in ne najdete povezave s profesionalnim copywritingom? Zamujate veliko skrivnost! Ravno pisanje prepričljivih zgodb je ena najpomembnejših veščin, ki jih je potrebno za profesionalno pisanje besedil obvladati.
Dobro napisane zgodbe si v očeh bralcev pridobijo popolnoma avtonomen status in če so zanimive, zabavne ter po potrebi izobraževalne, ostanejo bralcu še dolgo časa v spominu in mu predstavljajo enega najprijetnejših elementov v procesu seznanjanja z novim produktom oz. storitvijo.
»Biti človek pomeni imeti povedati številne zgodbe.« (Isak Dinesen)
Zgodbe se namreč uporabljajo tudi v vsakdanji interakciji in že zaradi tega se ljudje ob poslušanju počutijo domače, to pa posledično sproža še kup drugih pozitivnih učinkov. S prepričljivo zgodbo si lahko zelo hitro pridobimo zaupanje poslušalcev in ker je tehnika izredno prilagodljiva, lahko na ta način prodamo oz. strankam predstavimo kateri koli produkt oziroma storitev.
Čar zgodb je, da jih nikoli ne zmanjka, res pa je, da je tudi to veščino tako kot vse druge potrebno izpiliti. V bližnji prihodnosti vam bom predstavila načine, kako se pisanja zgodb lotiti efektivno. Spoznali boste ključne tehnike, ki jih uporabljajo najboljši tekstopisci in ki bodo tudi za vas lahko odlična odskočna deska.
Ni komentarjev:
Objavite komentar