Verjetno veste, da ima slovenski jezik več sto tisoč različnih besed, toda ali ste vedeli, da jih je le 21, ki dokazano učinkujejo kot magične prodajne besede? To so besede, ki hitro pritegnejo pozornost in garantirajo odlične rezultate kot so prepoznavnost, večji zaslužek in uspeh. Poznavanje magičnih besed je rešitev, ki vam prihrani veliko časa, saj vam ni treba odkrivati tople vode, temveč po potrebi prikrojite preverjene metode. Zdaj boste izvedeli, kako besede enostavno vendar učinkovito uporabiti, da boste od njih imeli kar največje koristi.
(Namig: Ta odstavek vsebuje kar 11 od 21 magičnih besed. Ste jih opazili?)
Oglejte si prvi del seznama magičnih besed ter pojasnitve, zakaj besede delujejo in kje jih lahko s pridom uporabite:
Garantirati / garancija
Ljudje se že po naravi skušajo izogibati tveganjem, še posebej previdni pa so, kadar je v igri denar. Če jim za svoje storitve oziroma izdelke zagotovite garancijo, boste hitro pridobili njihovo zaupanje in vaši prodajni uspehi se bodo znatno povečali. Verjetno opažate, da je v svetu marketinga ta prijem vedno pogostejši in nekateri ponudniki vam zagotovijo celo, da vam v primeru nezadovoljstva brez vprašanj vrnejo denar. Tovrstna garancija vas podzavestno prepriča, saj vam prepušča možnost odločitve in daje občutek, da nimate česa zgubiti.
* Zanimivost: Prodajni salon avtomobilov je strankam ponudil, da lahko v primeru nezadovoljstva v roku 3 mesecev avto vrnejo in brez zahteve po pojasnilu jim bodo prodajalci vrnil denar. V času trajanja akcije so bili vrnjeni 3 avtomobili … prodanih pa jih je bilo 531.
Korist / ugodnost
O tem, da ljudje kupujejo koristi, ne lastnosti sem že pisala, na tem mestu pa želim poudariti še to, da v prodajnem besedilu včasih celo ni dovolj našteti koristi, temveč je treba še dodatno izpostaviti besedo korist oz. ugodnost. Ljudje to besedo takoj opazijo in se je razveselijo, zato tudi nadaljnje besedilo berejo v pričakovanju, kakšne prednosti lahko pridobijo.
Denar
Je res sveta vladar? Dejstvo je, da je denar najpogostejši odgovor, kadar ljudi vprašamo, česa bi želeli imeti več. O svojevrstnem fenomenu se prepričamo tudi, če besedo vtipkamo v iskalnike (npr. Google: 464 milijonov zadetkov). Kadar želite predstaviti izdelek oz. storitev, ki omogoča prihranek oz. zaslužek denarja, to vsekakor izpostavite, vendar bodite kljub vsemu previdni, da besedilo ne izpade klišejsko. Besedo denar izpostavljajte le, če je v kontekstu besedila oziroma v okviru koncepta produkta ali storitve relevantna.
Ni komentarjev:
Objavite komentar