Pred vami je drugi del seznama 21 magičnih besed, ki preverjeno delujejo. Ustrezna izbira besed je tista, ki vpliva na uspeh oziroma neuspeh vašega poslovanja. Izberite ustrezne besede in stranke bodo same iskale vašo pomoč ter storitve. Izberite neustrezne besede in večino časa boste porabili za prepričevanje strank, naj vendarle poslujejo z vami.
Oglejte si drugi del seznama magičnih besed ter pojasnitve, zakaj besede delujejo in kje jih lahko s pridom uporabite:
Vi / Vaši
Stranke pravzaprav ne zanimajo podatki o našem podjetju in storitvah, temveč želijo vedeti, kakšne rešitve ponujate za njihove potrebe, težave in želje ter kakšne koristi bodo imeli. Namesto, da pišete npr. „Naše stranke poročajo, da se jim je zaradi naše storitve prodaja povečala do 45 %“ raje napišite: „Izkusili boste tudi do 45 % povečanje prodaje s pomočjo storitve XY“. Stavke torej pretežno oblikujte tako, da je v središču neposredno naslavljanje (Vi / Vaši).
Enostavno / preprosto
Glede na naporen delovnik v službi in doma ljudje stremijo k temu, da bi bilo njihovo življenje bolj enostavno in si posledično ne želijo storitev ter produktov, ki bi jim življenje še bolj zakomplicirali. Predstavitvena besedila za izdelke oz. storitve zato oblikujte v smislu: „Z izdelkom XY lahko enostavno / preprosto dosežete …“
Brezplačno
Priznajte, vsi se razveselimo, kadar nekaj dobimo zastonj. Beseda brezplačno je na nek način v marketinških besedilih zelo klišejska, vendar ostaja ena izmed najbolj uspešnih prodajnih besed vseh časov. Zapomnite si, da vam ni treba ponuditi nečesa, kar ima visoko prodajno vrednost, temveč nekaj, kar vzbuja občutek visoke vrednosti (npr.: brezplačno posvetovanje, brezplačna dostava, brezplačno poročilo ...)
JA / DA
Vsi imamo radi besedo ja, kajne? Ja pomeni, da imamo dovoljenje za nekaj,
da imamo prav, da smo se pravilno odločili, da lahko nekaj dosežemo itn. V prodajnih besedilih pogosto srečujemo stavke tipa „Če ste odgovorili z ja / da na vsaj eno izmed vprašanj, potem je izdelek pravi za vas.“ Strankam pogosto povejte, da so se pravilno odločili oziroma da bodo s produktom ali storitvijo marsikaj pridobili in hitro jih boste pridobili na svojo stran.
Rezultati
Kadar strankam omenite rezultate, jim odgovorite na preprosto, vendar pri odločitvi zelo pomembno vprašanje: „Kaj s produktom oziroma odločitvijo za nakup pridobim?“ Pri opisovanju rezultatov ponudite čim več informacij, rezultate naštejte, napišite, v kolikšnem času bodo vidni itn.
Ni komentarjev:
Objavite komentar