Tradicionalno akademsko pisanje upošteva tako imenovano pravilo piramide, kjer je na začetku izpostavljena teza, cilj oz. namen, v nadaljevanju pa so postopoma navedene spremljevalne informacije, ki do konca razprave tezo oz. cilj ovržejo ali potrdijo. To zahteva od bralca veliko pozornosti in postopno sledenje razvijanju teme, kar za besedila na spletnih straneh absolutno ni primerno, saj ni v skladu s potrebami uporabnikov. Uporabniki namreč želijo informacije najti čim hitreje in nimajo časa brati dolgih sestavkov.
Najučinkovitejši pristop pri pisanju besedil za spletne strani je zato upoštevanje pravila obrnjene piramide, ki je pravzaprav izposojeno z novinarskega žanra. Gre za izpostavitev osrednje informacije, ki mora biti jasno opredeljena že v naslovu in po potrebi v podnaslovu, v nadaljevanju pa sledijo podrobnosti, ki naslov pojasnjujejo. Kadar osrednjo informacijo izpostavimo že v naslovu, bralcu omogočimo, da nemudoma ugotovi, ali gre za vsebino, ki ga zanima in jo potrebuje.
S tovrstnim členjenjem besedil si pridobite bralčevo naklonjenost, saj mu olajšate pot in ga ne silite v prebiranje zanj nerelevantnih informacij, vi pa imate od tovrstnega pisanja korist, da z njim pritegnete želeno ciljno skupino in si zagotovite, da vaših informacij zaradi nejasne členjenosti besedil ne bodo spregledali.
Ja, splet je čuden patron. V prvi vrsti je potrebno pritegniti pozornost bralca in edini način je, z naslovom.
OdgovoriIzbrišiV poplavi informacij smo se ljudje itak navadili brati samo naslove, pa mogoče še boldan tisk, članek pa res izključno, če nas tema zanima.
good!
OdgovoriIzbriši