Pisanje besedil je neposredno povezano tudi z ostalimi dejavniki, kot so grafično oblikovanje, izdelava spletnih strani, fotografiranje ... Vsi ti dejavniki namreč vplivajo na uspešnost predstavitve vsebine besedil, saj lahko neprimeren način podajanja besedil bralca nemudoma odvrne, tudi če je vsebina zelo zanimiva in uporabna. Pri pisanju besedil je zato dobro upoštevati 3 oblikovna pravila, ki uporabnikom olajšajo branje in jim omogočijo, da svojo pozornost usmerijo na vsebino.
1. pravilo:
Ne uporabljajte eksotičnih pisav, saj so človeške oči privajene na branje najbolj osnovnih fontov. Izvedene so bile sicer številne raziskave, katere fonte pisave ljudje berejo najhitreje, vendar je optimalne rezultate težko izluščiti, saj si mnenja nasprotujejo. Ne morete zgrešiti z običajnimi fonti Times New Roman, Calibri, Georgia, Trebuchet, Verdana ...
2. pravilo:
Za besedila ne uporabljajte središčne poravnave, saj s tem branje otežujete. Pri levo stranski poravnavi se oči z lahkoto vrnejo v naslednjo vrstico na začetek in uporabnik tako brez težav nadaljuje z branjem, pri središčni poravnavi pa začetki niso jasno razvidni in bralci se z očmi velikokrat izgubljajo, kar je moteče.
3. pravilo:
Ne uporabljajte prevelikih ali premajhnih črk. Najboljše je, da na spletnih straneh omogočite možnost izbire med dvema velikostma pisave, tako da si lahko obiskovalec stran prilagodi tudi glede na brskalnik, v katerem si stran ogleduje. Priporočljiva je pisava velikosti 12 pt.
Ni komentarjev:
Objavite komentar