Pisanje besedil (copywriting) je umetnost izbire udarnih, "magičnih", pomensko polnih besed, ki bodo na bralce naredile vtis in jih prepričale. Vendar iskanje in izbiranje tovrstnih besed ni vedno lahko, zato je treba biti pri pisanju iznajdljiv in pogosto uporabiti inovativne tehnike.
Izbira besed je še posebej pomembna pri marketinških besedilih, saj je navadno potrebno z zelo jasnimi in kratkimi besedili prepričati veliko število ljudi. V takih primerih moramo pretehtati prav vsako besedo in pogosto nam je lahko vodilo tudi to, kako pogosto se beseda pojavlja.
V slovenščini je na voljo poskusna različica programa za ugotavljanje pogostosti besednih oblik, kamor lahko natipkate številne različice besede, ki jo želite preveriti, in program bo za vsako različico številčno ovrednotil pogostost pojavljanja. Pri pisanju je najbolje uporabljati tiste oblike besede, ki so zelo pogoste, saj so na ta način ljudem blizu in jih bodo prej "začutili kot svoje". Vsekakor pa je v marketingu mogoče uporabiti tudi obraten princip, in sicer takrat, kadar želimo bralce presenetiti in vzbuditi njihovo pozornost z inovativnim pristopom.
Preizkusite program Ugotavljanje pogostosti besednih oblik.
Zelo zanimivo, a me zanima kje dobiva podatke Knjige, internet, oz s kje računa pogostost besed?
OdgovoriIzbriši