Ena od najpomembnejših značilnosti prepričljivih in prodajno uspešnih vsebin je navajanje pojasnil. O nezaupljivosti potrošnikov oziroma potencialnih strank smo že govorili in danes bomo predstavili še enega izmed načinov, ki vam lahko pomagajo vzpostavljati večjo verodostojnost besedil.
Ljudje se glede veliko stvari v življenju vprašamo zakaj? Naloga marketinških besedil pa je, kot smo že velikokrat omenili, ravno odgovarjanje na čim večje število vprašanj, ki si jih potencialne stranke zastavijo. Eno izmed temeljnih vodil učinkovitega pisanja marketinških besedil je torej zelo preprosto: dodajte v besedilo čim več pojasnil.
Magični zato
Učinek pojasnil na človekov psihološki odziv je preverjala psihologinja Ellen Langer, ki se je odločila testirati tri različne scenarije. Glavni namen vsakega poskusa je bil prepričati naključne ljudi, da posameznika spustijo naprej v vrsti za uporabo kopirnega stroja.
1. scenarij: „Oprostite, za kopirati imam 5 strani. Ali me lahko spustite naprej?“
Pritrdilno je odgovorilo 60 % ljudi.
2. scenarij: „Oprostite, za kopirati imam 5 strani. Ali me lahko spustite naprej, ker se mi zelo mudi?“
Pritrdilno je odgovorilo 94 % ljudi.
3. scenarij: „Oprostite, za kopirati imam 5 strani. Ali me lahko spustite naprej, ker moram narediti dodatne kopije?“
Pritrdilno je odgovorilo 93 % ljudi.
V 2. in 3. scenariju sta bili navedeni pojasnili in pozitiven odziv ljudi se jasno odraža v rezultatih. Vendar je presenetljivo še nekaj: pojasnilo deluje tudi takrat, kadar je popolnoma nelogično, saj se ljudje najbrž impulzivno odzovejo že, ko zaslišijo, da sledi pojasnilo. To nikakor ni izgovor, da se za prepričevanje strank ni potrebno truditi, vsekakor pa se lahko iz statistike marsikaj naučimo in začnemo za doseganje še večje učinkovitosti besedil vanje pogosto vključevati tudi smiselna pojasnila.
Ni komentarjev:
Objavite komentar