Strani

torek, 24. avgust 2010

Mogočno orodje marketinga: statistika

marketing besedila
Eden glavnih namenov in ciljev marketinških besedil je predstaviti izdelke oz. storitve tako, da bodo pritegnili čim več potencialnih kupcev, zato je v besedilih potrebno uporabiti najrazličnejše pristope. Zavedati se moramo, da je v današnji poplavi izdelkov in njihovi množični promociji vedno težje biti unikaten in tudi potrebe potencialnih kupcev so vedno zahtevnejše, saj so z vseh strani bombardirani z vzpodbudami za potrošništvo.

Glede na zgoraj naštete dejavnike se vedno bolj razvija nova skupina potrošnikov: zahtevni potrošniki. Pod pojmom razumemo vse potencialne kupce, ki morajo bolj kot kadar koli prej paziti, za kaj porabijo svoj denar, na tiste, ki so bili že velikokrat zmanipulirani in ne zaupajo več preprostim obljubam ter na tiste, ki si ne želijo biti vodeni od drugih in se želijo na lastne oči prepričati o kvaliteti izdelkov oz. storitev. Prišel je torej čas, ko je v marketingu potrebno uporabiti vsa sredstva in ena izmed najuspešnejših prepričevalnih tehnik je uporaba statistike.

5 prednosti uporabe statistike

- vzbujanje zanimanja pri bralcih,
- možnost zgoščene predstavitve dejstev,
- odličen prepričevalni učinek na potencialne kupce,
- možnost predstavitve suhoparnih podatkov na zanimiv način,
- dopolnitev dejstev s preverjenimi podatki.

Najbolj presenetljiva statistična dejstva je smiselno izpostaviti že v naslovu, saj na ta način dokazano pritegnemo večje število bralcev. Navajanje statističnih podatkov mora biti vedno pristno in ne sme zavajati, res pa je, da je včasih bolj smiselno podatke predstaviti v odstotkih, drugič s številkami (odvisno od količine statističnega nabora podatkov in od dejstev, ki jih želimo poudariti).

2 komentarja:

  1. Statistika je že lepa reč, vendar je pri tem odvisno, kdo ti to statistiko 'servira'. Če je to prodajalec sam, mi je malo mar zanjo. Bolj bi zaupal kakšni 'neodvisni' instituciji ali pa recimo priporočilu prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutno se strinjam, pomembno je, da je pri navajanju statistike nekje omenjen tudi relevanten vir oz. raziskava, na podlagi katere so podtaki zbrani.

    Vendar bo o navajanju virov in njihovem učinku v marketinških besedilih več napisanega kdaj drugič :)

    OdgovoriIzbriši