Prihranite
Že od malega nas učijo, da je pomembno varčevanje in rezultate je najlažje doseči, kadar prihranimo čas oziroma denar. Beseda deluje tudi, kadar je povezana z dolgoročno naložbo, v smislu: „Res je, da boste zdaj odšteli X EUR, vendar boste v 7 letih prihranili kar Y EUR.“ Zapomnite si, da obljuba o prihranku ne sme biti zavajajoča, temveč pri ponudbi izdelkov in storitev ohranite korekten odnos, ki bo prinesel koristi vam in vašim strankam.
Novo
Besedo ponavadi asociiramo z nečem boljšim, prenovljenim, revolucionarnim, zato nam ponavadi predstavlja nekaj vznemirljivega in seveda privlačnega. Dejstvo je, da ljudje večinoma raje kupijo nov šampon, kremo itd., kot da bi se odločili za tisti izdelek, ki ga trenutno uporabljajo, saj jim novost ponavadi vzbudi večje zanimanje. Beseda je torej povezana tudi z upanjem in stremljenjem po nečem boljšem, zato preverjeno deluje.
Varnost / varno
Varnost je ena najbolj primarnih človekovih potreb, zato je v primernem kontekstu zelo učinkovita. Ponekod jo lahko izpostavite kot največjo prednost svojega izdelka / storitve, drugod pa je lahko samo ena izmed spremljevalnih lastnosti, ki bo kljub vsemu marsikoga prepričala.
Dokazano
Kadar se ljudje odločajo za določen izdelek oziroma storitev, v svojo odločitev niso prepričani 100 %, zato potrebujejo bodisi garancijo za kvaliteto bodisi neke vrste dokazilo, da se pravilno odločajo. Pri učinkoviti promociji izdelka oz. storitve besede dokazano v povezavi z določeno lastnostjo zato nikakor ne izpustite.
Več
Več je pravzaprav moto današnjega časa, zato s to besedo nemudoma pritegnete pozornost. Ljudje si vsega želimo več, vendar bodite pazljivi in dosledni pri tem, da svoje obljube tudi izpolnite.
Ni komentarjev:
Objavite komentar