Pri pisanju uradnega opravičila moramo upoštevati obliko uradnega dopisa:
1. GLAVA:
- podatki pošiljatelja (v levem zgornjem kotu),
- kraj in datum pisanja (v desnem zgornjem kotu),
- podatki o naslovniku (v levem zgornjem kotu pod podatki pošiljatelja).
2. JEDRNI DEL:
- nagovor (Spoštovani!),
- pojasnite, glede česa se opravičujete in vzroke, zakaj je do nesporazuma prišlo,
- včasih je potrebno priložiti še kakšno dokazilo (navedete jih v prilogi).
3. ZAKLJUČEK:
- prijazen pozdrav, kjer se še enkrat opravičite in prosite za razumevanje,
- podpis (v desnem spodnjem kotu).
Na konkretnem primeru si oglejte obliko uradnega opravičila (kliknite na sliko za povečavo).
To je res dober primer kako napisati opravičilo. Morda bi dodal le še to, da poleg dvotedenske zamude navedemo še točen datum kdaj lahko stranka pričakuje paket/knjigo, tako da ima nek trenutek v prihodnosti, na katerega se lahko zanese. Kaj pravite?
OdgovoriIzbrišiSeveda Marjan, tudi to informacijo je smotrno vključiti v besedilo. Hvala za vaš komentar in lep pozdrav!
OdgovoriIzbriši