Seznam besed si zato dobro vtisnite v spomin oziroma prepišite, v besedilih pa jih pravilno dozirajte in uporabljajte selektivno ter prilagojeno kontekstu.
Zdravje
Že skok na Google nam hitro pove, da so besede zdravje / zdravo ene najbolj iskanih (skupaj več kot milijarda zadetkov), kar pomeni, da imajo ljudje te besede pogosto v mislih in privlačijo njihovo pozornost. Pomislite, da ste sicer že velikokrat slišali fraze zdravo življenje, zdravo srce, zdrava dieta … vendar jih pri izbiri izdelkov, pri odločitvah itn. še vedno ne prezrete, saj je zdravje kot vrednota pomembno. Če so torej vaši izdelki oz. storitve kakor koli povezani z zdravjem, pri poudarjanju te besede nikar ne bodite skromni in ji pri predstavitvi dodelite osrednjo vlogo.
Ljubezen
Podobno kot zdravje je tudi ljubezen ena izmed pomembnih človekovih vrednot in jo lahko v določenih okoliščinah učinkovito uporabite. V Googlu najdemo milijardo in 250 milijonov zadetkov, zato se kdaj lotite brskanja in hitro boste dobili idejo, kako asociacijo povezati z vašim produktom oz. storitvijo.
Zabavno
Še ena izmed lastnosti, ki je ljudem skupna, je ta, da se radi zabavajo. Beseda zabavno najbolj magično deluje v povezavi s produkti oz. storitvami, ki so primarno dolgočasne oz. nujno zlo (npr. sesanje, telovadba, ščetkanje zob …). Kadar znate v povezavi s tovrstnimi opravili izpostaviti še zabavno plat, nemudoma nezavedno vključite najučinkovitejša orodja prepričevanja.
Rešitev
Številna besedila lahko naredite zelo učinkovita, kadar v njih ponudite različne nasvete, vendar gre v teh primerih ponavadi za besedila, kjer niste omejeni s prostorom in lahko nasvete jasno predstavite. Prodajna besedila pa so tista, kjer nasveti ne bodo zalegli, saj ljudje potrebujejo več – rešitev za svoje težave. V marketinško naravnanih besedilih zato osrednji poudarek posvetite rešitvi, ki jo vaši izdelki oz. storitve zagotavljajo.
Hiter / hitro
Glede na to, v kakšni naglici pravzaprav živimo, imajo ljudje vedno manj potrpljenja čakati. Če je eden izmed adutov vaše storitve ali produkta hitrost, ga jasno poudarite, saj si s tem nemudoma zagotovite prednost pred konkurenco. Pomislite sami – bi naročili paket preko pošte, ki bi vam ga sicer zanesljivo dostavila, vendar bi morali nanj čakati tri tedne, ali bi izbrali pošto, ki vam nudi dostavo paketa pod enakimi pogoji v največ 3 dneh?
Zdaj / sedaj / takoj
Pri uporabi besed zdaj, sedaj oz. takoj je koncept podoben, kot v prejšnjem primeru, le da je tu poudarek še bolj eksakten in privlačen. Te besede so zelo uporabne tudi v primerih, kadar želite od strank doseči takojšen odziv.
Dober članek. Žalostno, a resnično:)
OdgovoriIzbriši