Strani

četrtek, 22. april 2010

Kako napisati pritožbo?

Uradna pritožba je besedilo, v katerem se odzivamo na neprimerno ravnanje ustanov, organizacij ali njihovih predstavnikov, na slabo kakovost izdelkov ali storitev, neugodno rešitev prošnje, prijave ipd.

Pri pisanju uradne pritožbe moramo upoštevati obliko uradnega dopisa:

1. GLAVA:
- podatki pošiljatelja (v levem zgornjem kotu),
- kraj in datum pisanja (v desnem zgornjem kotu),
- podatki o naslovniku (v levem zgornjem kotu pod podatki pošiljatelja).

2. JEDRNI DEL:
- nagovor (Spoštovani!),
- pojasnite vzroke nezadovoljstva,
- če je možno, težavo utemeljite s stvarnimi dokazi (navedete jih v prilogi),
- navajajte samo resnične in preverljive podatke.

3. ZAKLJUČEK:
- pozdrav,
- podpis (v desnem spodnjem kotu).

Na konkretnem primeru si oglejte obliko uradne pritožbe ter kako napisati učinkovito vsebino (kliknite na sliko za povečavo).



12 komentarjev:

  1. Hvala za nasvet. LP, Rok

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,bili ste mi v veliko pomoč! Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za pomoč. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za pomoč. Lp Anomimni

    OdgovoriIzbriši
  5. HVALA! Rešil/a si mi življenje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je pomagalo. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pritožb ravno ne pišemo vsak mesec, zato nas tudi večina ne ve, kako bi pravilno začeli pisati pritožbo.Ravno dva tedna nazaj sem sodelavcu sestavljal pritožbo o letnem dopustu, nisem ravno napisal v tem stilu ampak upam da bo vsaj uspešno rešena, če že ni ravno pravilno spisana.

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam,da sem lahko napisala pritožbo,najboljši ste

    OdgovoriIzbriši
  9. HVALA je v veliko pomoč nam ki to ne delamo vsakodnevno. Hvala L.P

    OdgovoriIzbriši