Poleg prodajnih vsebin zagotovite tudi poučne / zanimive splošne vsebine
Zaradi poplave reklam in agresivnega načina oglaševanja na vsakem koraku so ljudje siti izključno prodajnih vsebin, zato je potrebno pristop pošiljanja prodajnih vsebin zasnovati nekoliko drugače. Zagotoviti si morate namreč naklonjenost vaših bralcev, zato je dobro poleg prodajnih vsebin pripraviti tudi določene zanimivosti, bodisi povezane z vašimi produkti in storitvami bodisi splošno informativne. Razveselite jih lahko tudi s kakšno šalo, mislijo in drugimi sproščujočimi vsebinami, ki bodo vašemu prodajnemu e-mailu dodale popolnoma novo razsežnost.
Prodajnih e-mailov ne pošiljajte prepogosto
Frekvenca pošiljanja je na eni strani odvisna od vsebine e-mailov (večje kot je število splošnih vsebin, pogosteje jih lahko pošljete) ter na drugi strani od tipa ciljnih strank, ki jim vsebine pretežno pošiljate. Najbolje je, da jih povprašate o njihovih željah in ugotovite, kako pogosto bi e-maile želeli prejemati ter kakšne vsebine jih najbolj zanimajo.
Splošne smernice glede frekvence pošiljanja:
- držite se ustaljenega urnika in prodajne e-maile pošiljajte dosledno (dnevno, tedensko ali mesečno),
- najobičajnejša frekvenca je enkrat tedensko (najprimernejši dnevi so torek, sreda in četrtek),
- premislite tudi o ustaljeni uri pošiljanja, ki jo prilagodite glede na želje in dnevni ritem oz. navade vaših strank.
Obstaja tudi tehnična ovira pošljanja prodajnih e-mailov, ki jih ponavadi spam filtri vržejo, kar med nezaželeno pošto.
OdgovoriIzbrišiAbsolutno, vendar je prvo pravilo pošiljanja prodajnih e-mailov to, da mora imeti pošiljatelj od prejemnika dovoljenje in soglasje za pošiljanje. V tem primeru prejemnik pošto označi kot dovoljeno, četudi mu je dostavljena v spam.
OdgovoriIzbrišiObstaja seveda še nekaj dodatnih zaščit, kako e-mail optimizirati, da ga ne dostavlja v spam, vendar je to že bolj področje računalništva in je tema primernejša za kakšen drug blog.