Dizajn prodajnega e-maila
V drugi fazi po neposrednem odprtju je prodajni e-mail izpostavljen preizkušnji, pri kateri imate samo približno 10 sekund časa, da bralca pritegnete k branju. Prvi element, ki vpliva na bralčevo vrednotenje, je dizajn sporočila. Pomembno je, da je podoba e-maila usklajena s celostno grafično podobo podjetja, saj tako prejemnikom omogoči enostavno in hitro prepoznavanje naslovnika, kar vzbuja zaupanje. Grafična podoba prodajnega e-maila vpliva na celostni imidž podjetja, zato mora biti izbrana skrbno in premišljeno.
Kako olajšati branje
Drugi pomemben dejavnik je členjenost in preglednost e-maila. Če boste vse besedilo napisali samo v enem stolpcu in ga po možnosti še slabo členili, bo seveda že na prvi pogled delovalo dolgočasno in bo bralca odvrnilo od branja. Besedilo morate zato ustrezno razdeliti na krajše sklope ter ga opremiti s privlačnimi podnaslovi, slikami in ostalimi materiali, ki vzbujajo pozornost.
Najboljše prihranite za konec
Pozornost vaših bralcev in njihovo zvesto spremljanje poslanih gradiv morate spoštovati, zato jih je treba občasno tudi nagraditi. Lahko jim ponudite popust, posebne ugodnosti, vrednostne kupone, darilca ali kaj drugega, kar jih bo razveselilo. Tovrstne nagrade vedno omenjajte in ponudite na koncu prodajnega e-maila, saj jih na ta način navadite, da vaša sporočila preletijo v celoti. Tako bodo vedno znova radovedno pogledali, kaj uporabnega ste jim tokrat pripravili.
Mislim, da so prodajni maili preživeti. Dobivam jih redno 5 - 10 dnevno in prisežem, da nobenga ne preberem.
OdgovoriIzbrišiSe pa priporočam, na kakega vašega, da vidim, če me bo pritegnil :)
Odličen izziv, na katerega se bom v kratkem tudi odzvala, saj dejansko pripravljamo prodajno-informativno gradivo, s katerim bomo razveseljevali naše bralce in morebitne stranke.
OdgovoriIzbrišiKo bo storitev na voljo, torej priporočam vpis v bazo - moj pristop bo drugačen in se veselim komentarja, ali vas bo pritegnil :)