Strani

sreda, 27. januar 2010

Aktiviranje „DA!“ miselnosti pri bralcih

Kadar pišemo besedilo, moramo imeti vedno pred očmi končno destinacijo – bralca. Dejstvo je, da bolj kot se s pisanjem uspemo približati bralcu in v njegovih mislih ustvariti „DA!“ odziv, boljše rezultate bomo z besedilom dosegli. Človek vedno stremi h kontinuiteti in če bomo že z začetkom in osrednjim delom besedila pri bralcu ustvarili odziv strinjanja, jim bo na koncu toliko težje reči „ne“, kar znatno poveča tudi možnosti uspešne prodaje, prepričljivosti, vzbujanja zaupanja itd.

Tehnika aktiviranja „DA!“ miselnosti pri bralcih je pravzaprav zelo preprosta. Vprašanja morate oblikovati tako, da pri bralcu dosežejo odobravanje in se strinja z izjavami, ki jih navajate.

>>> Vsi si želimo uživati v življenju brez stresa, kajne?

>>> Želite si, da bi prihranili več denarja, je tako?

>>> Se strinjate, da je odličen občutek, ko si končno lahko privoščite nakup hiše?


Tako formulirana vprašanja imajo še dodatno prednost: z njimi namreč bralca tudi prepričujete, da določen izdelek ali storitve potrebuje in ga k odločitvi spontano vzpodbujate. Če še enkrat preberete zgornja vprašanja in razmislite o svojem odzivu, se boste strinjali, da je bila predstavljena ena izmed zelo efektivnih tehnik, kajne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar