Strani

ponedeljek, 25. januar 2010

Uporaba citatov pri copywritingu

V odmevnih besedah enega najuspešnejših osebnosti iz področja marketinga, ameriškega umetnika prodajanja Williama Bernbacha, je skritih veliko resnic. Ena izmed njih je povezana tudi z bogatenjem besedil s premišljeno uporabo citatov, ki predstavljajo preverjeno uspešnen način, kako z besedilom pritegniti pozornost. Prvi adut citatov je v tem, da so zaradi svoje strukture in načina zapisa vizualno takoj opazni, drugi adut pa je ta, da citati znanih osebnosti vzbujajo zaupanje, saj jih bralci povezujejo z uspešnostjo, suverenostjo na določenem področju in s pozitivnim zgledom.

Učinek uporabe citatov je pogojen tudi z asociacijo na dialog, saj je citatnost vedno korespondiranje in miselni pogovor z razmišljanjem drugega, s čimer sta tudi v besedilu izrazito poudarjeni živost in zgovornost, kar bralca dodatno pritegne.

Pri izbiri citatov je treba biti pozoren na dva elementa:

1.Citat mora biti relevanten
V vsakem besedilu se že na začetku odločimo, katere ključne elemente bomo najbolj izpostavili, zato moramo tudi citat izbrati tako, da se s kontekstom besedila ujema. V nasprotnem primeru bralca zmedemo in s pisanjem dosežemo ravno nasproten učinek.

2.Citat mora biti kratek
Glavni adut citata je, kot smo prej omenili, ravno v njegovi vizualni izpostavljenosti, zato mora biti sporočilo jasno in jedrnato. V predolgem citatu se smisel hitro izgubi oziroma sploh ne pride do izraza.

Ni komentarjev:

Objavite komentar