Strani

sreda, 20. januar 2010

Copywriting kot orodje uspešne prodaje

Pri tekstopisju je potrebno najprej opredeliti cilj, ki ga želimo z besedilom doseči, saj se le-ta spreminja glede na vrsto besedila in medij, kjer bo tekst objavljen. Največji izziv vsakega dobrega tekstopisca je napisati besedilo, v katerega bodo zajete vse ključne informacije, ki morajo biti za zagotavljanje efektivnosti besedila razporejene in napisane na točno določene načine, hkrati pa besedilo ne sme delovati prisiljeno in okorno.

Copywriting, namenjen promociji in prodaji, je veščina, ki producira besedila z namenom promocije produktov, idej, podjetja, storitev. Pri nastajanju besedila mora biti tekstopisec osredotočen na skrbno izbiro besed ter na konstrukcijo besedila na način, ki bo prepričal bralca, da stori določeno dejanje.

Zavedati se moramo, da cilj ni vedno izključno nakup določena izdelka oziroma naročilo storitve, temveč je včasih še pomembnejše dejanje, v katerega želi copywriting prepričati bralca, na primer naročilo na e-novice, klic na določeno številko, posredovanje podatkov idr. Včasih so namreč ravno tovrstna dejanja tista, s katerimi si pridobimo zaupanje stranke in so ključna v verigi povečanja prodaje. Tu je skrit tudi dodaten adut, ki ga s profesionalnim copywritingom dobite, saj si povečanja prodaje ne zagotavljate z agresivnimi metodami, temveč s premišljeno uporabo besed, ki tudi stranki izkazujejo spoštovanje in ohranjajo visoko stopnjo zaupanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar