Copywriting, namenjen promociji in prodaji, je veščina, ki producira besedila z namenom promocije produktov, idej, podjetja, storitev. Pri nastajanju besedila mora biti tekstopisec osredotočen na skrbno izbiro besed ter na konstrukcijo besedila na način, ki bo prepričal bralca, da stori določeno dejanje.
Zavedati se moramo, da cilj ni vedno izključno nakup določena izdelka oziroma naročilo storitve, temveč je včasih še pomembnejše dejanje, v katerega želi copywriting prepričati bralca, na primer naročilo na e-novice, klic na določeno številko, posredovanje podatkov idr. Včasih so namreč ravno tovrstna dejanja tista, s katerimi si pridobimo zaupanje stranke in so ključna v verigi povečanja prodaje. Tu je skrit tudi dodaten adut, ki ga s profesionalnim copywritingom dobite, saj si povečanja prodaje ne zagotavljate z agresivnimi metodami, temveč s premišljeno uporabo besed, ki tudi stranki izkazujejo spoštovanje in ohranjajo visoko stopnjo zaupanja.
Copywriting oz. tekstopisje je veščina, s pomočjo katere lahko uspešno predstavite svoje storitve, povečate prodajo izdelkov, ustvarite prodorne in prepoznavne tekste ter moč besed v vseh pogledih obrnete sebi v prid.
sreda, 20. januar 2010
Copywriting kot orodje uspešne prodaje
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar