Kot alineje lahko uporabimo vrsto različnih simbolov, ki tekst vizualno ločijo od ostalega besedila. Njihova funkcija je, da besedilo naredijo bolj berljivo in opazno, vendar je to mogoče doseči tudi s številnimi drugimi metodami, zato se verjetno sprašujete, v čem je njihova prednost.
Zakaj uporaba alinej deluje bolj kot nekatere druge metode?
Alineje spominjajo na opozorilne signale, kot je v prometu npr. STOP znak in so izredno zgoščeni usmerjevalci naštevanja prednosti oz. koristi. Bralec že podzavestno pričakuje prečiščene informacije, ki mu bodo olajšale branje, zato jih moramo uporabljati premišljeno.
Bralci vsakega besedila se delijo na dva tipa, in sicer na tiste, ki bodo besedilo prebrali v celoti, in na tiste, ki ga bodo samo na hitro preleteli. Alineje sicer delujejo v obeh primerih, toda pri tako imenovanih hitrih bralcih, ki besedilo le preletijo, bistveno povečajo vaše možnosti uspešnega prepričevanja.
5 skrivnosti uporabe alinej





V alineje je torej potrebno uvrstiti informacije, ki prepričujejo. Manj smiselno je v njih povzemati lastnosti izdelka ali kvalitete storitve, saj to niso nujno dejavniki, ki vzpodbudijo nakup. Pomembnejše je naštevanje koristi oz. prednosti, ki jih bo bralec z nakupom pridobil. Uspešnost sporočila bo tako dvojna, saj bomo del zastavljene naloge opravili že z izbranimi besedami, drugi del pa z vizualnim poudarkom v alinejah.
Ni komentarjev:
Objavite komentar