Strani

ponedeljek, 15. februar 2010

Kako povedati resnico?

Ljudje si želimo vedno slišati resnico, kajne?
- Res je, vendar je to povezano tudi z načinom, kako nam je resnica podana.

Zamislite si preprosto zgodbo:
V zadnjem času ste se zredili za veliko kilogramov in tega se tudi sami zavedate, vendar se tolažite, da boste že jutri začeli s hujšanjem. V veliko pomoč bi vam bilo, da vam pri tem nekdo pomaga in vas vzpodbuja, vendar vam bo pred tem moral v obraz povedati resnico: da se tudi njemu zdi, da ste predebeli.

Zgodba 1:



Prijatelj/partner pristopi do vas in vam pove, da je opazil, da ste se zelo zredili in vas povabi, da skupaj odideta na aerobiko. Boste ponudbo sprejeli brez cmoka v grlu?




Zgodba 2:

Prijatelj/partner vam nevsiljivo pove, da je slišal za odličen tečaj aerobike, kjer je poudarek na plesu in v sproščenem vzdušju hitro pozabiš, da sploh kaj počneš. Pove vam, da bi rad čas preživel z vami in da bo to nova izkušnja, ki bo koristila obema. Boste ob njegovem privlačnem opisu nove dogodivščine sploh pomislili, da so v resnici v igri odvečni kilogrami?


Enako je z marketingom, ki skuša včasih za prepričevanje ljudi uporabiti zelo eksplicitne in vsiljive metode, saj jih želi spraviti v podrejen položaj in pripraviti do tega, da opravijo določeno dejanje. Prepričuje jih, da morajo kaj v življenju spremeniti in da je nov produkt kot nalašč za to, vendar je posledica takega pristopa pogosto odpor. Ne ponavljajte tovrstnih napak in si zapomnite, da je sicer resnica na prvem mestu in jo je treba povedati, vendar je pomemben NAČIN, kako to storimo. Kadar znamo ponudbo oblikovati tako, da z njo ne prizadenemo osebe, ki ji je namenjena, lahko dosegamo odlične rezultate.

Saj veste, do cilja je vedno mogoče priti po različnih poteh. Pri oglaševanju ne puščajte za sabo žrtev, ampak na poti pridobivajte prijatelje!

2 komentarja:

  1. Nisem ravno čisto prepričan, da si ljudje res tako želijo slišati ali govoriti resnico. Sam nimam dlake na jeziku, a kot opažam po reakcijah soljudi bi bilo včasih bolje, da bi se ugriznil v jezik. Večina ljudi si ne želi slišati resnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. V marketingu temu ni tako, ker govoriti laži pomeni ogoljufati nekoga, da kupi tvoj izdelek, čeprav še sam veš, da mu ne bo pomagal. To boš uspešno naredil enkrat, drugič pa ti več ne bo uspelo, ker ljudje podjetju ne bodo zaupali.

    Prvo pravilo (ni vedno, ampak bi moralo biti): NE laži!

    Ravno zato, ker je včasih resnica boleča, pa se copywriterji trudijo povedati jo na drugačen način, ki ne prizadene in ima na potencialne kupce/stranke bistveno boljši učinek.

    OdgovoriIzbriši