Strani

petek, 29. januar 2010

Copywriting v 30 sekundah

Glavna naloga uspešnih tekstopiscev je predstaviti storitve oz. izdelke kratko, a učinkovito. Dobra vaja je, da poskusite stvar, o kateri pišete, v celoti predstaviti v 30 sekundah. Nemogoče?

Sploh ne, kajti v 30 sekundah boste prisiljeni izpostaviti stvari, ki so ključne, prav tako pa se vam bodo verjetno utrnile tudi kakšne druge izvirne ideje oz. rešitve, ki jih boste s pridom uporabili v daljšem besedilu.



30 sekundne predstavitve so učinkovite zaradi zgoščenosti in so v nasprotju z dolgovezenjem inovativen pristop, s katerim boste že na prvo žogo pritegnili marsikoga.

4 komentarji:

  1. Zelo zanimivo, tole s 30-imi sekundami. Res je, da dandanes nimamo časa dolgoveziti. Primer so twitter, google news, ipd, kjer potrebuješ informacijo ali podatek hitro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, zaradi pomankanja časa vsi online mediji težijo k čim večji zgoščenosti. Ravno zato je tovrsten pristop uporabno upoštevati tudi pri pisanju prodajnih oz. predstavitvenih besedil, saj jih s tem moderniziramo in približamo uporabniku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole se mi zdi odlicna ideja, tudi stavki ali posamezne besede so v videu v tistih dveh sekundah bolj izpostavljene, kot ce bi bile ena za drugo napisane na strani. Sporocilo videa res bolj ostane v spominu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Raziskave so pokazale, da si 80% več stvari zapomnemo, če jih hkrati poslušamo in gledamo.

    OdgovoriIzbriši