Strani

četrtek, 1. april 2010

Učinkovita pisna komunikacija (3. del)


Eno občutljivejših področij poslovne komunikacije je reševanje konfliktov oz. navzkrižij in tu je poznavanje učinkovite pisne komunikacije zelo uporabno.
+ Reševanje konfliktov v pisni obliki ima pred neposredno komunikacijo eno veliko prednost – dobro lahko premislite, preden vsebino pošljete in tako se izognete, da bi kaj izrekli v afektu.
 Po drugi strani pa je minus pisne komunikacije ta, da ne omogoča popravljanja in dopolnjevanja misli, tako da morate biti pazljivi pri jasnem izražanju, da bo naslovnik popolnoma razumel, kaj ste želeli povedati.

5 korakov učinkovitega pisnega reševanja sporov:

1. Enostavno in jasno predstavite svoje mnenje in se osredotočajte predvsem na dejstva, ne na vrednotenje.
2. Osredotočite se na pozitivne strani in ne dopuščajte, da se v vaše pisanje vrivajo čustva.
3. Bodite potrpežljivi in vljudni, saj tako dajete pozitivno sliko o sebi, nasprotno stran pa ne vznemirjate še dodatno in jo vzpodbudite, da postane hitreje kooperativna.
4. Uporabite besede kot so: popolnoma vas razumem, razmislil sem tudi o vašem videnju dogodka, strinjam se tudi z vašimi stališči
5. Zagotovite čim več nevtralnih informacij, ki so pomembne za razjasnitev spora.

Ni komentarjev:

Objavite komentar